کلوپ تفریحات دریایی

کلوپ تفریحات دریایی

تفریحات دریایی در جزیره کیش از دیرباز پرطرفدار بوده است. غواصی در دنیای زیر آب و در اطراف صخره های مرجانی این جزیره زیبا یا پرواز با چتر پاراسیل برفراز آبهای نیلگون خلیج فارس و یا سایر تفریحات دریایی مانند شانل سواری،پدلبورد و … هر کدام جذابیت های خاص خود راداشته و گردشگران را به سمت خود می کشانند.

مارینا کیش نخستین مارینای کشور می باشد که امکانات تفریحی و ورزشی آن تاثیر زیادی بر جذب علاقه مندان و گردشگران به این مجموعه دارد چرا که تفریحات دریایی درکلوپ تفریحات دریایی مارینا کیش تنوع زیادی داشته و با سفر به اینجا دنیایی از هیجان را در دل دریا تجربه خواهید کرد.

کلوپ تفریحات دریایی مارینا کیش با امکانت کاملا بروز و تجهیزات ورزشهای دریایی از بهترین برندهای جهان خدمات متفاوتی را به علاقه مندان ارائه می دهد.

کلوپ تفریحات دریایی مارینا کیش بعنوان بزرگترین کلوپ تفریحات دریایی ایران، سبد کاملی از انواع تفریحات دریایی داشته که برخی از آنها در هیچ کجای جزیره و حتی کشور پیدا نمی شوند. لذا شما می توانید تمام تفریحات دریایی مد نظر خود را در یک مجموعه پیدا کنید

فضای بزرگ و ظرفیت بالای سرویس دهی کلوپ مارینا کیش،تجهیزات ورزشی و تفریحی بروز و قایق های نو در کنار وجود اسکله اختصاصی برای سوار و پیاده شدن مشتریان به قایق ها ، مجهز بودن به رختکن و لاکر اختصاصی بهمراه دوش ها و سرویس بهداشتی برای مشتریان و همچنین داشتن غرفه های غذا و نوشیدنی در لانژ ساحلی سبب شده است تا کلوپ مارینا کیش بزرگترین کلوپ تفریحات دریایی ایران باشد و خدماتی با کیفیت و متفاوت از سایر مجموعه های مشابه به گردشگران و علاقه مندان ارائه می کند. مشتریان هم در زمان انتظار بین تفریحات میتوانند از سایر خدمات مجموعه بهره مند شوند یا در لانژ ساحلی به استراحت بپردازند.

لیست تفریحات این پکیج عبارتند از:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: نظرات در وب سایت منعکس کننده دیدگاه نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال وب سایت کتابفروشی. درخواست شده است که از توهین ها، سوگند و بیان عرفانی خودداری شود. ما حق حذف هر گونه نظر بدون توضیحات اطلاع رسانی.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *